Co się stanie jak...?

Autor: Friggen (spiegelmann_at_2com.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 17:27:40 MET DST

Dzień dobry!

Mam pewien problem is szczerze powiedziawszy nie wiem co robić.

Sprawa przedstawia się następująco, mam sobie Celerona 333 na płycie z
chipsetem Intel 440BX [Spacewalker 661HOT] i dysk twardy IBM 40GB Deskstar
ATA100 podzielony na 2 partycje - 10 i 22GB.
Jako że płyta miała problemy ze znalezieniem dysku [na starym biosie] 40 GB
przepiąłem go na 32GB i dysk się pojawił. Niedawno update'nałem bios do ver
4.51 PG [z lutego 2000 roku] i tu mam zgryz - czy jeśli płyta na nowym
biosie wykryje moj HDD to co się stanie? Gdzie pojawi się te 8GB? Czy może
stracę dane? Nie wiem co robić i proszę o pomoc bo troche zależy mi na
wykorzystaniu całej powierzchni dysku a nie wiem czy przy tej operacji nie
stracę danych.

Pozdrawiam

Frig