wiarygodnosc pomiarow

Autor: const (koder_at_toya.net.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:50:06 MET DST

mam plyte solteka 75 kav mierze sobie napiecia
smartguardianem sciagnietym ze strony solteka

czy te dane sa wiarygodne?
np. na 12V skacze mi napiecie i przyjmuje wartosci
11,98V 12,03V 12,38V i tylko te, a zadnych posrednich wartosic nie!

skacze mi naewt napiecie na procku!!
1,61 - 1,63V

a tak zwracam na to uwage, bo ostatnio cos czesto mi
dyski siadaja... 3 miechy -> na gwarancje oddaje ->
oni daja mi nowy i to samo

dyski chyba maja cos tam w srodku co sprawia
ze dysk kreci sie ze stala predkoscia nie?
czy moze producenci dyskow polegaja tylko na producentach zasilaczow?

zastanawia mnie to napiecie. komp mi sie nie wiesza
i zadne inne czesci nie siadaja

pozdro