Re: barracuda sie sypie

Autor: Bartek Gliniecki (bgliniecki_at_box43.pl.NO-SPAM)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 22:29:49 MET DST

TheEgde w wiadomości (news:3D877B28.FBD109FB_at_kki.net.pl) wyskrobał(a):
> wlasnie wlasie, Kolega poruszyl tu bardzo wazny temat - nad ktorym
> tez sie nieraz zastanawialem, narazie odpukac ale nie mialem problemy
> z barracudami 40 ani 60 jake mam, ale gdyby jednak cos sie stalo.. to
> co??? oddam do serwisu w niewiadome rece tysiące moich dokumentow,
> maili, hasel, zdjęć:)) i tylu informacji o mnie ze aż glowa boli:) są
> to przeciez informacje poufne, i to niezadko bardzo poufne firmowe
> dane.. wiec jak ja mam taki dysk oddać? po formacie? ale mimo to
> idzie podobno odzyskać.. pozatym.. co gdy np. dysk popsuje sie ze nie
> [...]

Cóż, nic za darmo. Tak damo jest jak oddajesz samochód do mechanika. Musisz
zaryzykować i zaufać ludziom. Co do ważnych informacji zgromadzonych na
dysku, to raczej nikomu się one nie przydadzą.

Jeżeli porównać osobę dostającą się do osobistych danych na dysku do
złodzieja, to zauważ, że złodziei przy włamaniu do mieszkania interesują
najczęściej rzeczy wartościowe - gardzą papierami, dokumentami, itp.
Podobnie zapewne będzie i w tym przypadku. Ktoś zapewne ściągnąłby Ci z
dysku jakieś filmy, MP3, instalki programów, może fajne zdjęcie jak masz...
Ale prywatnej korespondencji to mi by się nie chciało czytać, no chyba, że
miałbym totalny dół i chciałbym pośmiać się z tego co tam ludzie skrobią w
e-mailach...

Do tego, w przeciwieństwie do normalnego złodzieja, Twoje dane zostaną na
dysku, bo zostaną skopiowane, a nie przeniesione (ehhh, gdyby tak można było
kopiować np. samochody...).

--
Bartek Gliniecki
[ email: bgliniecki <at> box43.pl & GG: 3967232 ]