Bad Blocki - Maxtor - software ??

Autor: zmijeq (zmijka_2_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:42:21 MET DST

Posiadam HDD Maxtor 6L080J4 80GB 7200 od okolo 2 miesiecy i juz mam z nim
problemy.
Na partycji systemowej powstaly 4 BB a ja nawet go jeszcze nie upuscilem z
zadnej wysokosci :). Dlatego chcialbym wiedziec, czy spotkaliscie sie juz z
takim przypadkiem, ze software moze zrobic BB. W moim przypadku byly to
trojany niechcacy wlaczone przeze mnie (no co... kazdemu moze sie zdarzyc ;)
i nastepnie scandisk wykryl jakis blad z plikiem dll z katalogu windowsa
(XP) i oznaczyl sector jako uszkodzony, stad moje podejrzenia na trojany.
Pozniej (juz po pozbyciu sie troojanow ) testowalem eMule, no i jak to beta
wywalil sie i plik, ktorym go sciagalem, byl do wywalenia (tzn dopiero po
przeleceniu dysku programem ndd moglem go skasowac ). Chyba nie dlugo moj
hdd powedruje do serwisu zwazywszy co wyprawia Maxtor (1 rok
gwarancji).Bardzo jestem ciekawy, czy spotkaliscie sie z podobnymi
sytuacjami. Moim ostatnim domyslem jest mozliwosc przegrzewania sie hdd,
tylko nie wiem jakie sa tego objawy. Moze ktos juz mial z Was jakies
doswiadczenia z chlodzeniem hdd i podzieli sie doswiadczeniami.
Z gory dziekuje za wszelkie odpowiedzi.

zmijeq