Re: Logitech Cordless Optical

Autor: Bartek Białek (bartek.TO_USUNb_at_poczta.fm)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 13:19:13 MET DST

In article <am9h9g$oeu$1_at_news.tpi.pl>, grucha_at_klub.chip.pl says...

> Dzięki za odpowiedzi i sorki za nieścisłość - chodziło mi o edycję listy
> tych programów (wywalić Media Playera 6 i 7, Power DVD) - czy może dane te
> pobierane są z rejestru systemu i trzeba te programy odinstalować ?

jak masz zainstalowane iTouch to dopisać do pliku players.ini w katalogu
z itouche'm. Schemat jest podamy w pierwszej linijce. Ewentualnie dopisać
jeszcze coś do rejestru (nie zawsze) ale nie pamiętam gdzie. Mi się udało
dodać obsługę VPlayer'a, Quintessential'a i programu do obsługi tunera TV
oraz wywalić Media Playera 7. Acha zmiany w players.ini wymagają zestartu
Win. Jak by coś nie szło to mogę podesłać zmodyfikowany plik players.ini
ale dopiero jutro.

--
pozdrawiam
bartek