Re: wyjscie TV - pytanie

Autor: PawelG (pawel.galazka.nospam_at_zeksa.koszalin.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 12:37:43 MET DST

Uzytkownik "Tomasz" <cattomcat_at_hotmail.com> napisal w wiadomosci

> Od razu napisze dlaczego:
> - dziala tryb clone i extended desctop
> - wyjscie tv dziala rownolegle z monitorowym
> - jest w driverach opcja flicker i wycinanie czrnych pasow
>
> Tak to przynajmniej dzialalo na moim starym gf2mx.
>
> Tom
Ludzie gosciu podlacza karte TV po sygnale WCZ - i chce to odbierac na TV po
Mcz ( jeszcze sie pyta na jakiej to czestotliwosci sie odbiera ) - to sie
nie da . W pierwszym poscie ( nie wiem dlaczego go wcielo ) sie pytalem jak
mu sie udalo wetknac kabel antenowy do gniazda chinch ...