Re: AC'97 mnie wkurza :(

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Wed 18 Sep 2002 - 09:40:51 MET DST

Użytkownik kaem <madzia0k_at_wizard.ae.krakow.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:oc0fou4qkgsh81s5ic4eak8io7q370arg2_at_4ax.com...
> Witam.
>
> Mam plyte ESC K7VZA z zintegrowana
> dzwiekowka, jak wyzej. Mam z nia problem
> w starszych grach, jak chocby Dukem Nukem,
> czy Quake. Te gierki ja (ta dzwiekowke)
> po prostu ignoruja. Mam w BIOSie wlaczona
> symulacje Sound Blaster, oraz oczywiscie
> Onchip Sound.
> Kiedy w setupie Duka ustawie Sound Blaster, to
> gierka "idzie", ale bez glosu. Kiedy ustawie
> inna karte, lub zrodlo dzwieku, to wywala komunikat,
> ze nie mogl "initiate sound". Czyli jakos tam
> widzi ta dzwiekowke (symulowana Sound blaster)
> [...]

OJ misiaczku..... cos mi sie zdaje ze ty juz nie rozpoznajesz programu
DOS'owego a Windowsowego - mówiac ogólnie gry pod winde jada na dzwieku
obslugiwanym w Windows a DOS'owe na driverach dosowych !!
a ty najprawdopodobniej nie masz driveró pod DOS, nie mas ustawionych SET'ów
w configu dla emulacji SB (IRQ, DMA, port)
wiec jak chcesz miec dzwiek pod dosem ......