AC'97 mnie wkurza :(

Autor: kaem (madzia0k_at_wizard.ae.krakow.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 21:35:08 MET DST

Witam.

Mam plyte ESC K7VZA z zintegrowana
dzwiekowka, jak wyzej. Mam z nia problem
w starszych grach, jak chocby Dukem Nukem,
czy Quake. Te gierki ja (ta dzwiekowke)
po prostu ignoruja. Mam w BIOSie wlaczona
symulacje Sound Blaster, oraz oczywiscie
Onchip Sound.
Kiedy w setupie Duka ustawie Sound Blaster, to
gierka "idzie", ale bez glosu. Kiedy ustawie
inna karte, lub zrodlo dzwieku, to wywala komunikat,
ze nie mogl "initiate sound". Czyli jakos tam
widzi ta dzwiekowke (symulowana Sound blaster)
, ale mimo to nie ma dzwieku.
Was ist lost, do cholery?
W nowszych grach nie ma tego problemu.

PS. Glosniki wlaczylem.