Re: Jest szansa ze cos teraz stanieje ??

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 23:08:41 MET DST

Piotr wrote:

> No to jezeli pozadny, no to OK nigdy go nie widzialem,

Chyba na benchmark.pl jest opis.

> moge Ci zaufac skoro tak mowisz, wiec taki tez wezme :)

Widzialem/slyszalem w akcji dwa na XP170+ i XP1800+ (to akurat taki same ;)
Sa w miare ciche i wystrczajco wydajne. Zreszta to Titan d5tb tylko, ze bez
grilla.

> No tak ale sie zastanawiam czy nie warto sie juz teraz szasnac na 333
> mhz poco mi maja zwalniac do 266 przyszle kosci, a raczej sie nie da
> ze jedna 266, a druga 333 to toche gupio bylo ;)

Ogolnie asynchroniczne taktowanie nic nie daje. 100% pewnoesci nie masz, ze
pojdzie na tej plycie Athlon z FSB166MHz. Rob jak chcesz, IMO narazie daj
sobie spokuj jak nie masz kasy.

--
Krzysztof Szczepanek
"Will this shit ever change?"