Re: Jest szansa ze cos teraz stanieje ??

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 20:58:05 MET DST

>Bez sensu. Dwa lata gwarnacji, mala doplata i masz dobry wiatrak. To jest
>tytan piramidka firmowana przez minta. Cichy i wystarczajaco wydajny.

No to jezeli pozadny, no to OK nigdy go nie widzialem, moge Ci zaufac
skoro tak mowisz, wiec taki tez wezme :)

>Na 266 beda chodzi bez problemu.

No tak ale sie zastanawiam czy nie warto sie juz teraz szasnac na 333
mhz poco mi maja zwalniac do 266 przyszle kosci, a raczej sie nie da
ze jedna 266, a druga 333 to toche gupio bylo ;)
Nie wiem czy te 50 zl wiecej sie oplaca troche watpie, ale sam nie
wiem...

Pozdrawiam
Piotr