Re: Athlon XP 2000+ w parze z AsusA7V333

Autor: Wojciech Pacyna (woojciech_at_patz.art.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 21:42:42 MET DST

Witaj, mam IDENTYCZNĄ konfigurację płyty i proca, jak Ty.
Tzn. Asus A7V333 RUF + Athlon XP 2.0 BOX

Tylko że u mnie występuje odwrotny kłopot.
Procesor ma temperaturę prawie ,,pokojową'': 40-50 st. C
a wentylator zapyla non stop na 5700 obr/min i mnie ten hałas denerwuje, a
opcji q-fan jakoś mi się nie udało uaktywnić pomimo właczenia w biosie.

odnośnie napięć to asus pc probe pokazuje mi minimalne wachania i mam:
12V = 12,5 V
5 V = 4,99
3,3 V = 3,1 - 3,2 V
Vcore = 1,7 const.

Czyli jednak Asus z Athlonem 2.0 może... Ale jak widać różne chohliki
wychodzą. Coś mi się wydaje, że u mnie wentylator nie jest kompatybilny z
funkcją q-fan. Myślałem, że ona obniża napięcie 12V, ale na opisie pinów
płyty głównej podano, że obok dwóch pinów zasilania jest pin ,,rotation'' -
pewnie to ten pin steruje obrotami, a mój wentyl tego nie chwyta.. :(

Wojtek