rozmagnesowywanie philips'a 105e

Autor: heiliger (wdyham_at_tlen.pl_SPAMLOCK)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 21:37:40 MET DST

witam wszystkich,

mam ten monitor prawie dwa lata...
z powodu braku finansow i szerszej wiedzy na temat monitorow kupilem
wtedy wlasnie ten... zalowalem juz po pierwszym roku uzytkowania, i to
nie tylko malego rozmiaru kineskopu (dokladnie 14") ale rowniez jego
jakosci: przesunieta geometria (obraz odwrocony o ok 1 st. przeciwnie
do wskazowek zegara) - brak regulacji takiego siekniecia, brak osd (na
poczatku mi to nei robilo roznicy), przebarwienia ekranu w rogach,
ostrosc obrazu w niektorych miejscach pozostawia wiele do zyczenia,
roznice w jasnosci poszczegolnych obszarow kineskopu, i najwazniejsze
- *brak mozliwosci samodzielnego rozmagnesowywania*...

pytanie: czy ktos wie gdzie, jak i czym mozna to zrobic
(rozmagnesowac), ew. sposob domowy nie zagrazajacy ani zyciu ani
zdrowiu mojemu i monitora...?

i jeszcze jedno do ew. serwisantow i znajacych temat: czy w srodku
(obudowy monitorka) istenije jakas regulacja obrazu (geometria)?
jesli tak to gdzie tego szukac?

dodam ze na nowy monitor mnie nie stac.
przy kompie spedzam duzo wiec niedoskonalosci kinskopu widze teraz
bardzo dobrze... wolalbym sie do nich nie przyzwyczajac...

widomosc byla juz na chip.hardware ale nic jeszcze nie wiem...

--
-----|-----|-HeiLiGeR-|-wdyham[maupa]tlen.pl-|-gg:#849684-|-----|-----