Pad nie działa . . . . . .

Autor: Marcin. (marcinok_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 20:44:20 MET DST

Witam.

Kupiłem dzisiaj zwykłego pada PC w Media Marku model : Media Tech MT155.

Otworzyłem pudełko i nie znalazłem żadnych sterowników, myślałem że
sterownik będzie w windowsie.

Po podłączeniu Pada do Portu gier w karcie muzycznej SB Live 5.1 pad się
świeci, ale windows nic nie wykrywa. To samo się dzieje po podłączeniu do
portu w płycie, pad się świeci, ale nic windows nie wykrywa. Płyta główna to
ECS K7S5A.

Proszę o jakieś info jak można sobie z tym poradzić żeby to działało.

Za wszelką pomoc b dziękuje. Pozdrawiam.