GeForce4 MX440 - zakłócenia na monitorze

Autor: MichalZ (michalz_at_alpha.net.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 20:43:32 MET DST

Witam. Wymieniłem Prolinka 420 na 440DDR i niemiła niespodzianka. Na
monitorze mam zakłócenia w postaci drobniutkich migoczących ukośnie pasków,
na dłuższą metę bardzo irytujących. Co śmieśniejsze jeśli ustawię 16bit,
paski są wyraźniejsze na pulpicie (tapecie, mam niebieskie tło), jeśli
32bit, są bardziej widoczne na aplikacjach (siwe):). Nie są to zakłócenia od
wiatraczka karty, odłączyłem i to samo. U kolegi na jego monitorze jest to
samo, jeśli jednak założyłem jego kartę GF2 MX400 problem znikł. Czy jest to
ewidentnie wina karty, czy ktoś miał ten sam problem?
Proszę o porady.
Pozdrawiam.