Re: W2000 - W98 z Intelem - kicha

Autor: Michał Karłowicz (mkarlowicz_at_techdata.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 14:10:56 MET DST

Użytkownik "Bronek Kozicki" <brok_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> Startuj instalację z CD ; sprawdź czy płyta główna nie potrzebuje
> specjalnych sterowników EIDE, jeżeeli tak to przygotuje je na dyskietce
> i w momencie startu (niebieski ekran ładujący program instalacyjny z CD)
> wciśnij F6 ; może masz zbyt słaby zasilacz ? Przygotuj dyskietkę z
> memtest86 i odpal go na kilka(naście) godzin ; sprawdź podłączenie dysku
> twardego, ew. podłącz inny.

wszystko probowalem. Podkleilem nawet inny HDD z preinstalowanym W2000. Po
odpaleniu System doinstalowal sobie jakieś niezbędne sterowniki i wygladalo
wszystko ok. ... ale zaczal sie wieszac nawet w outlook'u (nie wywalal sie
na niebisko tylko po ptostu przestawal reagowac). Podejrzewalem karte
graficzna ... wymienilem i nic ... ciagle to samo. Co do sterownikow wiem,
ze standardowo dostarczane przez Intela na plytce sterowniki do USB sa
kichowate i trzeba sciagac nowsze z sieci. Co do EIDE sa OK. ale nadal
lacha. Zasilacz jest kompletnie nowy (co nie oznacza, ze nowy nie moze byc
uszkodzony) i dziala z innym sprzetem bez zarzutu.

To samo ...