Re: W2000 - W98 z Intelem - kicha

Autor: Bronek Kozicki (brok_at_rubikon.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 13:57:41 MET DST

Michał Karłowicz <mkarlowicz_at_techdata.pl> wrote:
> Problem 1 - W2000 pro pl
> Po starcie z dyskietek startowych (4 szt.) i [ . . . ]
> ... a komputer wisi, i tylko twardy reset dziala.

Startuj instalację z CD ; sprawdź czy płyta główna nie potrzebuje
specjalnych sterowników EIDE, jeżeeli tak to przygotuje je na dyskietce
i w momencie startu (niebieski ekran ładujący program instalacyjny z CD)
wciśnij F6 ; może masz zbyt słaby zasilacz ? Przygotuj dyskietkę z
memtest86 i odpal go na kilka(naście) godzin ; sprawdź podłączenie dysku
twardego, ew. podłącz inny.

> Problem 2 - W98

w trakcie startowania systemu wcisnij F4 (a może F5, albo F8 ???? nigdy
nie pamiętam) i wybierz start z logowaniem. Wiem, że to jakieś czary,
ale mnie pomogło gdy testowałem Win98SE (na równie szybkim zestawie; na
co dzień używam Win2K bez żadnych problemów)

B.