Re: Jest szansa ze cos teraz stanieje ??

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 08:43:46 MET DST

> ja tez podalem ceny z Lublina :)))))
> Tylko ty pewnie z returna, ale to chamski sklep, nie lubie tam
> kupowac, bo jest problem z serwisem jak by co !
> Moje ceny to z Reset PC na ochotniczej (boczna narutowicza)
> pewnie wiesz....wola tam tam przynajmniej serwis jest bardzo dobry !!
>
> 1-15 micha, cos chyba dziwinie Ci sie napisalo,
> ja moge czekac max miesiac, a tak rosadnie chce pod koniec wrzesnia...

nie dziwnie ;) obserwuje to juz od kilku lat potem ceny zwykle w gore (choc
w ubieglym roku lub rek wczesniej bylo w zasadzie odwrotnie) a w luty znowu
w dol.
ale na wiosne maga byc juz sdramy na stosunkowo wysokim poziomie i potem imo
polece znowu w gore

teraz ceny sa dosc rozsadne. poczekaj wiec ze 2-3 tyg. i kupuj bo i tak
gdzie potem znajdziesz to taniej i bedzie ci szkoda ;)

pozdrawiam
mosciak