Re: Jest szansa ze cos teraz stanieje ??

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 01:31:57 MET DST

>440

>210

>281
>

>ceny z lublina i racze beda szly spadaly jeszcze ok 1-15 miecha
>
>mosciak

ja tez podalem ceny z Lublina :)))))
Tylko ty pewnie z returna, ale to chamski sklep, nie lubie tam
kupowac, bo jest problem z serwisem jak by co !
Moje ceny to z Reset PC na ochotniczej (boczna narutowicza)
pewnie wiesz....wola tam tam przynajmniej serwis jest bardzo dobry !!

1-15 micha, cos chyba dziwinie Ci sie napisalo,
ja moge czekac max miesiac, a tak rosadnie chce pod koniec wrzesnia...

Pozdrawiam kolege z Lublina ;)
Piotr