Re: ATA5 > ATA3 na WD400AB

Autor: Xeper (xeper_nospam_at_go2.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 08:37:11 MET DST

Użytkownik "Xeper" <xeper_nospam__at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam dysk WD400AB i niestety nie udaje mi sie go przelaczyc na tryb UDMA33.
> Uzywam utilki dlgudma z bootowalnej dyskietki, jest 80 pinowy kabel i za
> kazdym razem "General Error"
>
> Co jest nie tak?

Juz wiem co jest nie tak:

zestaw narzedziowy data lifeguard (latest vrs) oferowany przez WD na jego
stronie sklada sie z kilku "podprogramow" m.in ATA Menagment (dlgudma.exe).
Problem byl w tym, ze mimo "najnowszej" wersji DLG sam modul ATA Menagment
byl juz dosc stary. Dopiero uzycie dlgudma.exe w wersji "standalone" a nie w
zestawie pomoglo...

Wniosek: WD rekomenduje cos jako ostatnia wersje, a pod pokrywka tony kurzu
... :(

--
Pozdrawiam.
Wojciech <Xeper> Gawronski