Re: Abit BX133Raid - problem z bootowaniem.

Autor: Ryszard (berbec_at_zipnet.com.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 08:34:52 MET DST

> A czy twoj HDD0 bootuje sie po podlaczeniu do RAID-a? Moze problem lezy w
braku
> aktywnej partycji na tym dysku lub pliki systemowe sie rozjechaly.

Bootuje sie, ale... sprawdzilem przy okazji partycje na dyskach i jakims
cudem znalazlem jedna bootowalna na dysku, na ktorym nie bylo systemu i tu
lezal problem. Jak ja deaktywowalem to wszystko wrocilo do normy.
Zastanawiajace jest jednak to, ze ja nie ustawialem nigdy wczesniej partycji
startowej na zadnym z dyskow bez systemu...

W kazdym razie dzieki za pomoc.

Pozdrawiam,
Ryszard.