caviar 80gb a obiazenie systemu

Autor: look (vigas_at_gazeta.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 07:31:10 MET DST

Mam problem z obciazeniem systemu przez pracujacy dysk Caviar 80gb. W czasie
pracy gdy dysk zaczyna odczyt system wyraznie sie przeciaza. W tescie HD
Tach wyszlo obciazenie ok 25%. Porownujac z wynikami testow tego dysku w
sieci ( http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/dyski/wd800jb.html )
dostrzeglem przepasc miedzy tym co mam a tym co powinienem miec. Poza tym
wszystkie inne parametry pracy dysku sa w normie. Prosze o wskazowke, co
moze byc przyczyna tego stanu i jak ja usunac.

Sprzet:
Abit KT7 Raid
Caviar 80gb ATA 100 podlaczony do HPT 370
Athlon 1GHz

Pozdrawiam

Look