Re: Help

Autor: mega (agrden_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 17 Sep 2002 - 06:42:31 MET DST

Max wrote:

> Mam mały problemik z gosciem, który mi ciągle wysyła komunikaty systemowe
> pod win XP - wiąze się to z usługa posłaniec (przynajmniej taki jest
> nagłówek w oknie komunikatu). Prosze o pomoc jak mu grzecznie odpowiedzieć
> (przy pomocy tej usługi) i na przyszłośc zablokowac tą usługe. Z góry
> dzieki

otwierasz konsole i...
czytasz helpa do polecenia "net send" zeby wiedziec jak odpowiedziec, a
tak wogole to poczytaj sobie o calym poleceniu net

komenda "net stop messenger" wylacza messengera, a "net start messenger"
wlacza
(dziala to rowniez w 2000)
messenger to odpowiednik winpopupa z 9x i mozna sobie miedzy nimi
przesylac informacje.

--
•MegA• alcatraz 734/t4763 gg527856