Re: Spór o durnia ktorego sprzedalem na allegro ... koles mówi ze proc wyslalem spalony

Autor: badworm (nospam_at_post.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 11:12:45 MET DST

Ernest wrote:

> Prosze o przeczytanie ponizszych siedmiu linijek i wypowiedzenie sie
> (juz bez cytowania ok ???)
Jeśli ta osoba twierdzi, że procek jest w stanie pracować przez kilka
minut bez radiatora to niech to udowodni. I nie chodzi mi wcale o
experymenty na "żywym organiźmie"-to można policzyć mając do dyspoycji
kilka danych na temat procka: moc wydzielaną w nim, opór termiczny na
drodze struktura krzemowa-powietrze i maksymalną dopuszczalną
temperaturę procesora. Ale mogę w ciemno postawić dolary przeciw
orzechom, że procek pracujący bez radiatora błyskawicznie się usmaży.
BTW: Pentium 100 pracujący tylko z niewielkim radiatorem(takim od
zestawu z wentylatorem) ma temperaturę jakieś 50-60*C.

--
Pozdrawiam   Bad Worm  badworm<małpa>post<kropka>pl
http://www.gusnet.prv.pl GG# 2400455(około 22)