Re: athlon 1.4 ???

Autor: mosciak (moscio_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 22:42:29 MET DST

. Przeciez uklady
> stosowane na "lepszych" plytach sa takie same jak na tych tanich tylko
> kontrola jakosci jest gorsza, gorsze jest takze wsparcie techniczne.
Czekam
> na wyjasnienia swoich podejzen.

nie w tym rzecz. projekt plyty takze sie rozni. nie ma takich samych.
dodatkowo lepsze komponenty, wykonanie, i kontrola jakosci. a roznice w
wydajnosci zedu xx% to calkiem mozliwe.
support jest malo istotny w perspektywie kilku miesiecy posiadania ale za
3-4 lata... mozliwosc zassania biosu moze oznaczac prawie nowego kompa...

Sam mam plyte FastFame 3IEF (tak zgadza sie
> tania) i nie mam z nia problemów, najmniejszych (wg ..PC Professionell
> www.vnunet.de ma dobra wydajnosc, taka sama jak drozszy Asus TUSL2).

wiec ok, masz szczescie ale co za jakis czas??

> BTW, które benchmarki potrafia jednoznacznie pokazac przewage jednej plyty
> nad druga (to sobie przetestuje)?

hehe takich to nie ma ;)

mosciak