Re: athlon 1.4 ???

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 22:37:42 MET DST

Uzytkownik "Krzys_iek" <krzys-iek@___+___wp.pl> napisal w wiadomosci
news:am5duc$2n8$1_at_news2.tpi.pl...

> to raczej badziewny ecs / ram / zasilacz...
Chcialbym wreszcie zroumiec jak to jest z tymi plytami glownymi....ostatnio
skladalem bratu kompa na ecs kt266A+athlon 1600+ i zero problemów,
stabilnosc wysoka, tak jak na plytach z górnej pólki. Przeciez uklady
stosowane na "lepszych" plytach sa takie same jak na tych tanich tylko
kontrola jakosci jest gorsza, gorsze jest takze wsparcie techniczne. Czekam
na wyjasnienia swoich podejzen. Sam mam plyte FastFame 3IEF (tak zgadza sie
tania) i nie mam z nia problemów, najmniejszych (wg ..PC Professionell
www.vnunet.de ma dobra wydajnosc, taka sama jak drozszy Asus TUSL2).
BTW, które benchmarki potrafia jednoznacznie pokazac przewage jednej plyty
nad druga (to sobie przetestuje)?
pozdrawiam