Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: ChOpLaCz (choplacz_at_kki.net.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 01:15:43 MET DST

Witam wszystkich.

Jestem w przededniu zakupu drukarki.
Los splatal mi jednak figla. Znajomy podarowal mi zupelnie
free swoja stara HP710C. W pelni sprawna, ale bez tuszow.
Mam wiec dylemat i pytanie pytanie.
Czy warto w nia "inwestowac" (zakup nowych tuszow), czy
nalezaloby sie rozejrzec za nowszym modelem. Chcialbym
miec drukarke potrafiaca na uzytek domowy drukowac zdjecia
w miare najlepszej jakosci (max jakosc+papier foto = fotki
wsadzone w album trudne do odroznienia od "orginalu).

Czy ta drukarka potrafi temu sprostac?
Jesli nie, jakiego modelu szukac?
Nie chcialbym kupowac tuszu, ktory poleci do szafy,
gdy przekonam sie, ze wydruki sa kiepskie.

pozdrawiam
ChOpLaCz