Re: Drukarka HP 710C a zdjęcia

Autor: HorneT (hornet_at_sm.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 15:58:27 MET DST

> Skoro nie ten HP710C, to co dzis wartego jest polecenia,
> co ladnie druknie fote i nie zabije mnie cena urzadzenia?
> Canon, Epson, HP ?

generalnie jesli chodzi o jakosc wydrukow i cene dla ludzi to sa dwie firmy:
hp i epson, hp ma glowice na tuszach, a epson na pokladzie, konsekwencje sa
znane :)

ja wybralem hp, wole miec pewnosc ze jak dlugo nie bede drukowal i tusz
zaschnie to wymienie go i drukarka nadal bedzie sprawna, mam drukarke hp
930c i zdjecia skanowane na domowym skanerku za niecale 300 zeta i papierze
foto, trzymajac je na wyciagniecie reki byly prawie nie do odroznienia,

co do pytania zadanego wczesniej, musisz miec tylko papier foto, tusze sa te
same