Notebook Toshiba Satellite 3000 - 400 i Net przez modem

Autor: DJ Hooligan (dahool_at_interia.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 13:03:52 MET DST

Witam

Zwracam sie z prosba o pomoc do szanownych Grupowiczow. Moja dziewczyna
prosi mnie o pomoc w naprawieniu w/w notebooka. Komp byl juz dwa razy w
serwisie (za kazdym razem z roznych powodow), a teraz gdy wrocil, to zaczely
sie jaja z laczeniem do Netu. Wykaszania sie przy weryfikacji uzytkownika i
hasla. Kiedys wyskakiwal blue screen i blad jakiegos pliku VXD, a teraz jest
juz tylko czarny ekran i reset kompa. Wersja OS to Win 98 SE. Moderm jest
Toshiba AMR wmontowany.

Pozdrawiam

DJ