Re: Jaka nagrywarka x40 - LiteOn czy LG ?

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 14:03:34 MET DST

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości

> Niedawno w którejś gazetce był test nagrywarek.
> Lite-On wypadła bardzo źle w kategorii czytania
> porysowanych płytek, czyli ma złą korekcję błędów.
Ciekawe dlaczego te wyniki są rażąco sprzeczne z
uzyskanymi przez większość witryn internetowych,
zachodnich oraz polskich, w/g których LiteOn ma
jedną z najlepszych korekcji błędów.

> LG w tej kategorii wypadł lepiej,
Niech zgadne, gazetą był CHIP ??

--
AbrahaM
Artificial Biomechanical Replicant Assembled for Hazardous Assassination and