Re: Panel LCD

Autor: Jędrek (jendreck_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 12:02:40 MET DST

On Mon, 16 Sep 2002 11:46:35 +0200, Rafał Tomasik
<rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl> wrote:

>hm ...
>no tak ...
>to w CRT jest moment gdy wszystko całkiem ulega wygaszeniu
>(wtedy plamka wraca na pozycje 0,0)
no może nie do końca.

>i dlatego będziemy czuć
>miganie nawet przy 85 Hz

Nie będziemy bo "pixelki w oku ludzkim nie wygasną :-)" - bezwładność
ludzkiego oka. Ale np. kamera telewizyjna wychwyci, co czasami widac
w relacjach TV .Przecież oto chodzi w całych tych hercach. Jakby oko
ludzkie było" lepsze" to trzeba by monitorki ustawiać np. od 100 Hz w
górę. Że nie odczuwasz migania to wcale nie znaczy, że go nie ma.
Chodzi mi o zasadę a nie o to co czuje człowiek. Konkretnie jak jest
różnica w wyświetlaniu w LCD obrazu i w CRT.

Pozdrowienia
Jędrek