Re: Panel LCD

Autor: Tomasz (cattomcat_at_hotmail.com)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 12:02:55 MET DST

Jędrek wrote:
> Mam panel LCD SDMX-52 Sony (15 cali). Wg danych może on pracować z
> częstotliwości 56-75 Hz, a mnie w żadnych warunkach nie chce inaczej
> pracoważ jak przy 60 Hz (ustawiam np. 70 Hz na karcie a on i tak w
> swoim info pokazuje, że pracuje przy 60 Hz). Jest tak i przy 1024x768
> i 800x600.
Wejscie w lcd po dsub realizowane jest przez przetwornik analogowo
cyfrowy w jakiejs tam postaci. Jego praca jest zoptymalizowana na sygnal
o czestotliwosci najczesiej 60Hz. Jesli czestotliwosc jest inna to
przetwornik zaczyna pracowac poza swoja specyfikacja i jakosc obrazu
jest gorsza.
Udalo mi sie na 15'' magu wlaczyc 100Hz i nie bylo mozliwoscie
skonfigurowania obrazu na lcd tak aby na calym ekranie byl
ostry.

Tom