Re: speedfan i S.M.A.R.T

Autor: Miodzicho (miodzicho_at_nospam.please)
Data: Mon 16 Sep 2002 - 00:29:15 MET DST

Bogdan C. napisal(a):

> Zacznijcie badac sobie puls i cisnienie - wyjdzie Wam,ze lada
> godzina 'szczelicie kopytami'
O kurcze..mam nadcisinienie...ales mi wywrozyl :)
> Jedynym niestresujacym SMART jest ten zaszyty w BIOS.
> Programowe SMART maja udowodnic swoja niezbednosc przez
> paranoiczna (inni mowia rewolucyjna) czujnosc.
> Tez sie w to bawilem ale zmadrzalem !
> Bo moj 2 letni Seagate 40 GB dawal znaki ze lada chwila przestanie
> dzialac.
> Zmadrzalem gdy moj tygodniowy Seagate 60 GB dawal znaki,ze lada
> chwila przestanie dzialac - chce jeszcze troche pozyc !
A co do tego,to masz sporo racji,mimo to jest to ciekawe dlaczego i skad biora sie
takie wartosci,nawiasem mowiac napisalem z tym pytaniem do tech-suport seagate
(gdzy ten dysk mi komunikuje ten problem),ciekaw jestem co odpisza.
Tym bardziej,ze fitness zawsze mial niskie,natomiast ten read error ostatnio sie
ujawnil.
Pozdrowka.
Miodzicho