Re: speedfan i S.M.A.R.T

Autor: Bogdan C. (sp8alc_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 22:00:14 MET DST

On Fri, 13 Sep 2002 14:31:11 +0000 (UTC), Miodzicho
<miodzicho_at_nospam.please> wrote:

>Rowniez uzywam speedfana i mam dwa dyski.Na jednym jest dokladnie to samo o
>czym piszesz.Tak wiec odpowiedz Kolegow rowniez mnie zainteresuje.

Zacznijcie badac sobie puls i cisnienie - wyjdzie Wam,ze lada godzina
'szczelicie kopytami'
Jedynym niestresujacym SMART jest ten zaszyty w BIOS.
Programowe SMART maja udowodnic swoja niezbednosc przez paranoiczna
(inni mowia rewolucyjna) czujnosc.
Tez sie w to bawilem ale zmadrzalem !
Bo moj 2 letni Seagate 40 GB dawal znaki ze lada chwila przestanie
dzialac.
Zmadrzalem gdy moj tygodniowy Seagate 60 GB dawal znaki,ze lada
chwila przestanie dzialac - chce jeszcze troche pozyc !