Re: SONY E430 vs SAMSUNG 959NF vs iiyama HM903DT Vision Master Pro 454

Autor: a R t Y k R i S (artykris_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 04:10:02 MET DST

> Zastanawiam się czy warto dopłacać te 400pln w stosunku do Samsunga
959NF.
> To też jest bardzo dobry monitor. iiyama rzeczywiście ma lepszy
obraz, ale
> nie wiem czy wart tych dodatkowych pieniędzy.

IMVHO nie warto. Ale to jeszcze zalezy, bo ta IIyama ma troche lepsze
parametry (o ile pamietam - pasmo?), a obraz ( jakosc) to zalezy od
konretnego egz. monitora.
Ja kiedys mialem do wyboru tego samsunga959 i wypasiona iiyame, z
tymze przeceniona -> miala maly babelek w szkle posrodku - mnie to za
bardzo nie przeszkadzalo, ciezko bylo to dojrzec, a facet obnizyl o
500 zeta cene, takze cena iiyamy zrownala sie z samsungiem. Bylem
prawie zdecydowan na iiyamke. Ale, ale, po podlaczeniu mojego kompa w
sklepie i dokladnym przetestowaniu na NokiiM.Test obu monitorow,
stwierdzilem, ze iiyamka ma niekorygowalne bl. zbieznosci i slaba
ostrosc w rogach. Samsung lepiej wypadl w tamtym moim wypadku.
MORAL wychoodzi z tego takowy: sprawdzac trzeba nawet te drogie i
wypasione egzemplarze, a co do tych tanszych - to nie zawsze jest to
szajs. (chyba,ze LG ;)

pozdro,

---
aRti