Re: TEAC CD 52x, model CD-552E

Autor: Maciej \ (abraham_at_somewhere.in.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 23:27:34 MET DST

TheEgde wrote:

> bardzo dziwny ten nowy naped,
> czas dostepu ma wg. danych tech. 120 ms
> podczas gdy poczciwy CD-540E mial: 85 ms
> a to wg. mnie przepasc - 120 ms mialy napedy sprzed lat:)
Jest lepiej nizby wskazywala specyfikacja - jesli mowimy o
samych "osiagach" o tym na koncu wiadomosci

> a jak wyszedl ci w testach? co takiego kiepskiego w niem jeszcze
> zauwazyles?
Najdelikatniej mowiac dyskusyjna korekcja bledow...

Jeszcze "jako tako" zachowujaca sie przy plytach tloczonych, ale kiepsko
chodzaca przy plytach nagrywanych...

Plytke ktora inny naped (np Asus 52x, czy nagrywarka) czyta bez sladu
jakichkolwiek problemow ten dran spowalnia i rozpedza, spowalnia i
rozpedza, schodzac nawet z predkoscia odczytu do okolo 4x.

W zasadzie plyty nagrane na nagrywarkach szybszych niz 24x sprawiaja
temu Teac'owi problemy, im szybciej tym bardziej.

Wykres w Nero CD Speed przypomina palpitacje serca konajacego
pacjenta.

Obsluga CD-Audio - oryginal, tloczony: poczatek odczytu z predkoscia
okolo 12x, koniec kolo 28x

Przypomnialo mi sie ze moge/powinienem jeszcze sprawdzic obsluge
CDRW.

Aha, ponizej dane zebrane przy pomocy Nero CD Speed w wersji 1.0
Nie sa one zle, tyle ze co z tego, skoro naped realnie zachowuje sie do
****

Seek Times
Random 81 ms
1/3 109 ms