Re: Jak to szło z kręceniem grafiki?

Autor: IvanSoft (ivansoft[WON.SPAM)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 22:28:46 MET DST

Użytkownik "Relifex" <relifex_at_kki.net.pl> napisał w wiadomości

> Prosze przypomnijcie co i gdzie trzeba było wpisać żeby z detonatorów
> wyciągnąć zakładkę z ustawianiem taktowania zegara i pamieci na grafice?
> Coś mi świta w głowie tylo nie pamiętam czy trzeba było ustawić wartość 1
> gdzies w rejestrze, czy w jakims pliku?

Cytuje wypowiedz benka z 24.06.2002 (pytalem wtedy o to samo ;-) :

"najprosciej wpis CoolBits do rejestru (w detonatorach) i pojawia sie nowa
zakladka we wlasciwosciach grafiki - "Hardware Options" - 2 suwaki ze zmiana
czestotliwosci dla rdzenia i pamieci

odpalamy regdit
szukamy w rejestrze klucza
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak
(gdyby nie bylo tego w Globalu to tworzymy nowy klucz o nazwie NVTweak)

tworzymy w tym kluczu nowa wartosc DWORD o nazwie CoolBits i nadajemy jej
wrtosc 3
zapisujemu i juz

najlepiej zapisac ta galaz do pliku *.reg - Eksportuj Plik Rejestru ->
wybrana galaz - bedzie latwo mozna dodac w przyszlosci

pozdrawiam"

Pozdrawiam,
Mariusz M.