Porozmawiajmy o plytach pod Athlon'y !

Autor: Piotr (piotr88_at_skrzynka.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 22:36:35 MET DST

Szukalem na internecie jakiejs pozadnej plyty razem z musyka SB Audigy
pod przyszly zestaw Surraund, ale dalem sobie spokuj, no bo nic
ciekawego nie znalazlem.....
Wiec poprostu chce teraz kupic pozadna markowa plyte pod Athlona XP,
przegladalem archiwum znalazlem kilka wskazuwek co wybrac, ale jako
czuje niedosyt :)
No to zastanowmy sie ze potrzebujemy "czystej" plyty, bez muzycznej i
graficznej....ewentualnie moze byc karta sieciowa. I co teraz wybrac
pamiec chyba 266/300, albo i szybsze...... AGPx4, jakies USB i teraz
najwazniejsze jakiej firmy na jakim chipsecie ?
Soltek 75DRV5 Via KT-333 a moze troche tansza Soltek 75DRV4 Via
KT-266A, podobno duze mozliwosci overlockingu, ale brak RAID, ato
chyba duzo daje przy transmisji na dyski....no i chyba mozna podlaczyc
wiecej dyskow.
a moze Abit NV7-133R na chipsecie nForce 415D lub Abit KX7-333R z Raid
obie + RAID.......

Chyba bym byl za ta ostatnia, ale sam nie wiem doradcie jak mozecie, a
moze jeszcze cos ktos ma innego i jest super, niezawodna itd
Zalerzy mi zeby to byla mozna plyta z mozliwoscia rozbudowy.....!

Pozdrawiam