To w koncu AMD czy Intel?

Autor: Tomasz Pyra (hellfire_at_sedez.iq.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 22:09:20 MET DST

Nosze sie z zamiarem zrobienia upgradu swojego komputera.
Pogodzilem sie juz z koniecznoscia wymiany moich kart ISA.

W tej chwili mam K6-III-400MHz i Voodoo3-3000

Voodoo zostaje, 256 SDR-ow tez zostaje.

No wiec musze kupic plyte glw. i procesor.
Z tego co sie zorientowalem patrzac w cennik to AMD wcale nie powala cenami
(zwlaszcza plyt glownych).
Za to pod Intela sa dosc tanie plyty, ale chcial bym sie tu poradzic
ktorych typow sie wystrzegac zeby sobie bubla nie kupic jakiegos.
No i dyzurna swieta wojna - AMD-ka czy Intela?

Chce wydac jak najmniej - tak wiec plan mam kupic jakis tani procesor,
ktory jak doplynie mi gotowka zmienie na lepszy za powiedzmy rok. Natomiast
plyte chcial bym jakas bardziej przyszlosciowa.

Co polecacie?