Re: HDD

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 18:42:33 MET DST

"mariuszzz" <mariuszzz_at_satkabel.com.pl> wystukał
(news:am2a9l$n4e$1_at_news.tpi.pl):

> chce kupic nowy dysk, konkretnie mam na mysli Seagate Baraccuda
> 7200 40Gb i moje pytanie do was jest takie: czy bedzie on dobrze
Nie napisales jaka plyta glowna, a od tego wszystko zalezy, jezeli
znany producent z dobrym supportem, to po wgraniu nowego BIOSu powinno
byc OK, w przeciwnym wypadku szanse bez dodatkowego kontrolera sa male.
Pozdrawiam
Egghead