Re: HDD

Autor: Beerman (beerman_at_divx.com.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 21:53:04 MET DST

Dnia Sun, 15 Sep 2002 17:48:01 +0200, uzytkownik "mariuszzz"
<mariuszzz_at_satkabel.com.pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z
tego co nastepuje:

>chce kupic nowy dysk, konkretnie mam na mysli Seagate Baraccuda 7200 40Gb i
>moje pytanie do was jest takie: czy bedzie on dobrze tyral przy mojej obec
>nej konfiguracji czyli: Pentium III 450Mhz, 320Ram, sounblaster 128Pci, Ge
>Force 2 kupilem to wszystko jakies 3 lata temu (procz grafiki) i boje sie ze
>nie bedzie wspolgralo z nowym dyskiem, co wy na to? z gory wielkie dzieki za
>pomoc :)

Nie bedzie problemu, ale nie wydusisz z niego wszytkiego, bo 3 letnia
plyta to bedzie raptem ATA33. Dokup moze za pare groszy kontroler
ATA100 to bedzie smigac o ile nie bedzie sie gryzla plyta z
kontrolerem (nie polecam Leadteka Winfast ATA100).

Dysk szybki, w miare tani i cichutki (a nawet bezglosny choc ja czasem
przy kopiowaniu duzej ilosci malych plikow slysze jakies takie szumy,
ale to moze Deja-Vu po przesiadce z U5 :)

--
_______ beerman_at_divx.com.pl ______  ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
\____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _  ___  ___\