Re: clo na laptopa

Autor: Adam CCS (color7as_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 18:46:05 MET DST

Zapakuj dokumenty (fakture,instrukcje i.t.p.) i wyslij do domu z zagranicy)
Pudlo wywal, albo daj komus do przewiezienia jaoko opakowanie dupereli.
W kompie musisz miec jakies oprogramowanie, które umiesz obslugiwac
 i graj wariata, ze wyjechales z kompem, a teraz wracasz.
Nie chowaj go gleboko aby nie budzil podejzen. Najlepiej normalnie w torbie.
Powinno sie udac.
Adam

Uzytkownik "Jan Jakub" <jjakub_at_kki.net.pl> napisal w wiadomosci