Re: zrobimy benchmark?

Autor: Giskard (dio_at_o2.plNOSPAM)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 12:07:53 MET DST

Użytkownik "Timo" <tymek_s_at_friko7.onet.bez.spamu.pl> napisał w wiadomości
> Mysle, ze to nie jest zly pomysl. Ale by to mialo rece i nogi nalezy
przyjac
> jakies zasady, np.:
> - swiezo uruchomiony system, bez progsow w tle (na tyle na ile to mozliwe)
> - wziac pod uwage procesor, ilosc ramu i grafike i wg nich pogrupowac
wyniki
> np do jednej grupu zaliczyc wszystkie kompy ktore maja jednakowy proc,
> tyle samo ramu i taka sama karte graficzna (ten sam chip)
> do rozwazenia pozostaje kwestia podkrecania
> - itd itp
Dobra, więc wg mnie można byłoby to zrobić tak:
- seria benchamrków sysntetycznych - mierzących wydajność układu
procesor/pamięć (np. jakiś program obliczeniowy, swego czasu pisałem trochę
tego więc były by materiały)
- testy na istniejących programach: photoshop, corel (Trzeba byłoby zrobić
serię testów na danej bitmamie i mierzyć czas zakończenia np danej
transformacji), kodowanie mp3, divx.
Co Wy na to ??
pozdrawiam
<M>