Re: zrobimy benchmark?

Autor: Timo (tymek_s_at_friko7.onet.bez.spamu.pl)
Data: Fri 13 Sep 2002 - 22:47:22 MET DST

> Co Wy na to, żeby zrobić taki grupowy benchmark? W sieci jest tyle
> benchamrków, mam wrażenie, że niekiedy mało miarodajnych. Gdyby tak
wreszcie
> spróbować przetestować komputer w akcji, zobaczyć ile zajmuje np.
kodowanie
> mp3, dvd, puścić jakiś program obliczeniowy?
> Są chętni??

Mysle, ze to nie jest zly pomysl. Ale by to mialo rece i nogi nalezy przyjac
jakies zasady, np.:
- swiezo uruchomiony system, bez progsow w tle (na tyle na ile to mozliwe)
- wziac pod uwage procesor, ilosc ramu i grafike i wg nich pogrupowac wyniki
    np do jednej grupu zaliczyc wszystkie kompy ktore maja jednakowy proc,
tyle samo ramu i taka sama karte graficzna (ten sam chip)
    do rozwazenia pozostaje kwestia podkrecania
- itd itp

> pozdrawiam

poz.