Re: troche NTG - Neostrada +

Autor: mizs (dedeusz_at_pf.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 09:36:37 MET DST

Użytkownik "DarksidEye" <darksideye_at_o2.pl> napisał w wiadomoœci
> Kto posiada ten wynalazek? jak sie sprawdza, jaki transfer?
> Ogoolnie, jakie wrazenia, oplaca sie?
> Moze jest jakas stronka z opiniami uzytkownikoow,
> bo szukam juz troche i jakos nie moge zweryfikowac info tepsy...

Mam mieszane uczucia (wczesniej mialem zwykla neo)
1. pod w2k lepiej nie kombinowac z driverem pppoe i calym zreszta softem
tepsy z dolaczonej plytki (co ciekawe monter tepsy byl tego samego zdania)
2. troche to trwalo (kilka telefonow z reklamacjami) zanim wywalczylem
stabilne polaczenie
3. niestety gwarantowane rozlaczenie raz na 24 godziny (to juz imho lekkie
przegiecie)

poza tym moze byc

pozdrawiam,
pawel