ECS K7S5A Brak dzwięku

Autor: Adam (akrzywiecki_at_wp.pl)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 09:35:17 MET DST

Witam jak w temacie ,problem jest następujący jakiś czas tem kupiłem tą
płytę i dopiero teraz ją zaistalowałem wcześniej aktualizując bios za pomocą
ERICA , do wersji k7s5a020626 wszystko jest ok , poza muzyką ,instalując
sterowniki z oryginalnej płyty istalują sie ale nie widzi muzyki ,
instalując najnowsze ze strony ECS , w menadżerze widzi już wszystkie
komponenty lecz przy muzyce jest wykrzyknik , a dzwięku jak nie było tak nie
ma. W biosie muzyka jest włączona , a na płycie nie widzę żadnych zworek
od muzyki.Bardzo proszę szanownych grupowiczłów o pomoc ( czyżby muzyka była
wadliwa) Pozdrawiam Adam Krzywiecki