Re: Spór o durnia ktorego sprzedalem na allegro ... koles mówi ze proc wyslalem spalony

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Sun 15 Sep 2002 - 04:02:58 MET DST

Witam!

A ja mam dziwne wrazenie ze koles stwierdzill, ze sam zrobil sie w balona
oferujac tak wysoka cene (btw, czy procek byl jeszcze na gwarancji?) i
specjalnie go spalil. Za 190 PLN + przesylka kolo mogl miec uzywanego
Athlona...

Jest jeszcze mozliwosc ze uszkodzil proca ladunkiem elektrostatycznym.

Pozdrowienia.
- Jan.