Re: Dyski Fujitsu do wymiany

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 23:05:06 MET DST

"Grumens" <grumensNOSPAM_at_uwm.edu.pl> wrote in

> Moj mial 24 miesiace gwarancji. Padl calkowicie, tak ze bios go w
> ogole nie widzial. Ale dokad chodzil to nie mial badblokow. W sklepie
> wymienili mi bez najmniejszych problemow na IBM. Przepraszali mnie i
> tlumaczyli, ze nie moga sciagnac takiego dysku jak mialem. Musialem
> doplacic 80zl i dostalem nowy, jeszcze fabrycznie zapakowany w worek

lol doplacic ? czyli cie zrobili w KAKAO bo oni dostali z hurtowni ZWROT
kasy, czyli tyle ile zaplaciles za ten dysk z rok trmu, czyli oni dostali
za darmo #)GB a tobie kazali doplacic ...

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
 http://kiti.pulse.pdi.net/qv30/masta.jpg :P