Re: Dyski Fujitsu do wymiany

Autor: Grumens (grumensNOSPAM_at_uwm.edu.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 19:15:47 MET DST

> A ile gwarancji mial dysk fujitsu z tamtego okresu? Mam 20GB model
> 5400 wyprodukowany (sic!) 07.2000 i cala mase badblock'ow i
> nie wiem czy mam szanse sie zalapac :| a sklep przechodzi jakas dziwna
> restrukturyzacje: zamkneli go, teraz znowu otwieraja :|

Moj mial 24 miesiace gwarancji. Padl calkowicie, tak ze bios go w ogole nie
widzial. Ale dokad chodzil to nie mial badblokow. W sklepie wymienili mi bez
najmniejszych problemow na IBM. Przepraszali mnie i tlumaczyli, ze nie moga
sciagnac takiego dysku jak mialem. Musialem doplacic 80zl i dostalem nowy,
jeszcze fabrycznie zapakowany w worek antystatyczny dysk 30GB.

--
Pozdrawiam
Grumens