Re: TV & divix - wymagania

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 22:26:59 MET DST

2late <deadlog_FILTR__at_wp.pl> OdpowiedŸ na

> Chcę sobie kupić kartę telewizyjną i mieć możliwość konwersji nagranych
> filmów do divx. Zastanawiam się czy Duron 600, 192 RAM i HDD 7200 rpm.
> wystarczy,

Wystarczy. Nawet peny pal pójedzie bez problemów.

> ewentualnie co powinienem w pierwszej kolejności
> upgrade'ować - procesor?

Procesor. I ewentualnie dysk na większy. Niekoniecznie 7200.

> O ile się nie mylę, to konwersja do divix, to
> najbardziej czaso - zasobochłonna operacja z całej obróbki materiału.
> Ile może trwać na wymienionym powyżej sprzęcie konwersja dwugodzinnego
> filmu, ewentualnie o ile skróciłby się czas przy wymianie procesora na
> 1200 MHz. Pozdrawiam

Na D600 uzyskasz w 512x384 ok 10 fps z deinterlaced. Czyli godzina
kompresuje się w 2.5h
Razy 2x przebiegi. 5h+~1dla audio.
Dodatkowe filtry oczywiście wydłurzą cały proces.
A wymiania proca do ok 49% skrócenia czasu.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl