Re: Abit Be6-1.2

Autor: Mirosław (pulikow_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 14 Sep 2002 - 19:34:29 MET DST

> Byly wogle _1_MHz :)
>
> > moze ktos wie gdzie kupic jeszcze je :)

Trzeba było wcześniej myśleć :-) . Ja też się kiedyś nacięłem, chciałem
kupić jakiś maksymalnie mocny proc do starszej płyty i goście na giełdzie
zaśpiewali taką cenę, że prawie bym kupił nową płytę z nowym prockiem.
Przygotuj się na wymianę kompa.

Ja pomyślałem jakieś 9 miesięcy temu i nabyłem PIII 1000MHz z FSB 100 MHz -
Na razie mi wystarcza.

--
Mirosław P.
pulikow_at_poczta.fm